top of page

MarinaPhotography.nl krijgt de derde nummer 1 op een rij!!!

Ik spring een gat in de lucht! Vlieg door de wolken en ben zooo ongelovelijk trots en blij! Het is de derde nummer 1 op een rij op de grote internationale sites met de beste bruidsfotografen van de hele wereld! Nadat ik een geweldige verjaardagscadeau kreeg in de vorm van de eerste uitverkozen foto - kon ik mijn geluk niet op! De enorme hoeveelheid reacties en alle lieve woorden waren echt geweldig! Vorige week kwam ook een andere, tweede foto, op de onderscheidende eerste plek en staat daar nog steeds, al 10 dagen lang ipv de geeikte 24uur vermelding. Het is waanzinnig!!! En vandaag nog één! Hoe blij kun je zijn!!! Hier is degene die vandaag breed in de schijnwerpers staat! Like, deel, geniet ervan! volg mijn facebook om de andere prestaties en de geweldige foto's te zien! https://www.facebook.com/fotograafMarina

en twitter! https://twitter.com/MarinaNovosad En tag mensen die nog op zoek zijn naar een Bruidsfotograaf of gaan trouwen!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page